40 comments on “To νησάκι μου…

  1. Τι να (πρωτο) πω εγώ τώρα… Αν και στα είπα σε ένα παλαιότερο (χρονικά) ποστ που βρήκα διαθέσιμο εδώ, θα ευχηθώ και πάλι, αυτό το *δώρο χαρας* που σου κάνανε, να γίνει το σπίτι όλων των «αδέσποτων» γλαρόπουλών σου, ημών 🙂

    Πάντα χαμογελαστή, πάντα ευτυχισμένη στο ερημονήσι σου,Γλαρένια μας!!!

  2. νατασσούκο μου, μου αρέσει περισσότερο γιατί το βρίσκω πιο οικείο και αγαπησιάρικο.

    Τώρα πηγαίνω για να διερευνήσω και ανακαλύψω το ping-link… πού θα πάει θα τα μάθω κι’ εγώ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ/ΕΥΚΟΛΙΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑΜΕ …..ΑΠΌ ‘ΚΕΙ.
    Είχες δίκιο.

    ΄Οπως είδες τελείωσα με τη μεταφορά.Τώρα απομένει να βρω και να περάσω τους κωδικούς της WP σε ένα-ένα από τα βιντεάκια και τα slideshows.
    Θέλει πολύ χρόνο αλλά δε βιάζομαι, τ βασικά έγιναν.
    Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Γλαρένια, το νέο σπιτικό είναι ήδη πολύ όμορφο! Καθαρό, ευανάγνωστο, χωρίς πολλά μπιχλιμπίδια. Πραγματικά ξεκούραστο. Κι αυτό το γλαροσύννεφο στην αρχή… ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Καλή συνέχεια!

    αρφ

  4. Η… φατσούλα που φαίνεται βέβαια όταν εμφανίζεται το σχόλιό μου είναι κάπως… στραβομουτσουνιασμένη, αλλά ουδεμία σχέση έχει με τη δικιά μου, όταν πληκτρολογώ! χι! 😛

  5. Θα δεις, θα σου αρέσει εδώ 🙂
    και θα τα ανακαλύψεις όλα, σιγά σιγά -τις καρτέλες με τα σχόλια, ας πούμε, την ευκολία να ανεβάζεις τραγούδια στις αναρτήσεις, τις φατσούλες που μπορείς να τις αλλάξεις από το «πίνακας λειτουργιών–>ρυθμίσεις–>συζήτηση, κάτω κάτω μπορείς να τα αλλάξεις 🙂

    Φιλάκια, καλό κουράγιο!

  6. Ελευθερία μου,
    Είδες; Με πείσατε και τελικά βλ΄λεπω πως άξιζε τον κόπο, ο οποίος δε σου κρύβω πως είναι αρκετός. ΄Εχω δουλειά ακόμη…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Γλαρένια μου καλή!
    Δε με κάλεσες στα εγκαίνια, αλλά να που σε βρήκα και πάλι, έστω και λίγο αργά!! Δεν ήξερα πως άνοιξες ένα άλλο blog 🙂 To WordPress με δυσκολεύει λιγάκι (δε με αγαπάει, δεν ξέρω για ποιο λόγο!!) αλλά θα το παλέψω κι αυτό όπως και τόσα άλλα :))

    Με γειά το νέο σου blogάκι και να τις εκατομμυριάσει (τις αναρτήσεις!!)

    Φιλάκια πολλά δαμασκηνίσια!!

  8. Αχ, πάλι καλά, εγώ νόμιζα πως το είχες γράψει και μου διέφυγε και ήθελα να με καταπιεί η γη από την ντροπή μου :))))

    Δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίζεται το link για το άλλο μου blog στο όνομα, αλλά θέλω να το μυραστώ μαζί σου:

    http://clockworkplum.wordpress.com

    Κάτι ποιήματά μου, τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά πάντα υπάρχει και μια μικρή πιθανότητα έστω και λίγο σε κάποιον να αρέσουν, έτσι; :))

    Φιλάκια πολλά Γλαρένια μου!

  9. Και το κρατούσες τόσον καιρό, όμορφιά μου;
    Αυτά τα λένε..γιατί την ποίηση δεν την κρύβουμε..
    Καλοτάξιδο να είναι το ποιητικό σου στέκι!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  10. Τα ‘χω φτιάξει… τώρα δουλεύουν όλα τα λινκς ρολόι… μέχρι να ξαναχαλάσουν 😛

    ΥΓ. Χάρηκα που σου άρεσαν οι «ποιητικές μου …εεεε… εξορμήσεις» 😀

  11. Σε βρηκα κι εγω!
    Ειχα απογοητευτει ειναι αληθεια και θα επαιρνα ορκο οτι καπου σου εχω γραψει αλλα δεν ξερω που ..ουτε κι αν το ειδες ..τις πρωτες μερες που γυρισα εψαξα αλλα φευ..
    Μπραβο στον Ηλια και σε οσους βοηθησαν πιστευω οτι δεν εχει μεγαλυτερη τιμη απο τη τιμη της φιλιας …
    Οσες φορες κι αν πατουσα λινκ σου ηταν ολα ανενεργα κι αυτο που εχω στο μπλοκ μου επισης 🙂
    -καλη συνεχεια κι απο δω ..και σου ξαναλεω οτι ειχα πει Γλαρενια 🙂
    -οποιος θελει να σε βρει σε βρισκει οτι κι αν συμβει !
    (ειδες ? εγω τελικα σε βρηκα απο δω: lifewhispers
    ήταν ενεργο το νεο λινκ!!)

  12. talisker μου,
    Αν μ’έβλεπες… χαμογαλάω από ειλικρινή χαρά για την τιμή της επίσκεψής σου.
    Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:::
    Καλή σου εβδομάδα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  13. Γλαρένια μου,

    Χωρίς να το γνωρίζω, προσπάθησε έτσι:

    –> Παρουσίαση

    –> Widgets

    –> Flickr

    Πρέπει να βάλεις τη διεύθυνση της φωτό στο Flickr. Αν δεν έχεις λογαριασμό, άνοιξε έναν και ανέβασε ό,τι φωτογραφίες θες, μετά κόλλα τη διεύθυνση, και αυτή είσαι 🙂

    http://www.flickr.com/

    Αν υπάρχει άλλος (πιο εύκολος) τρόπος, δεν έχω ιδέα… Δεν μπορώ να το ψάξω τώρα επειδή… είμαι ψόφια για ύπνο 🙂

    Καληνύχτα 🙂 Ελπίζω να βοήθησα έστω και λιγάκι!

  14. Εγώ πέρασα να σου πω πως…

    φωτό μπορείς να βάλεις και με HTML κοδικούς. Θα πας στα Widgets –> Κείμενο (Arbitrary text or HTML). Πάλι όμως πρέπει η εικόνα να είναι online…

    … και είδα πως άλλαξες ρούχα :)) Ωραία είναι 😉 Πολλά φιλάκια και να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

  15. Δαμασκηνάκι μου,
    σ’ ευχαριστώ, θα το παλέψω…

    ΄Αλλαξα, γιατί βρίσκω πιο ζωντανή την έκφραση μέσω μαύρου φοόντου , εικόνων και γραμματοσειρών

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  16. mane-tarious μου,
    ΄Ελα όπως είσαι…κατά το λαϊκό άσμα… είμαστε ήσυχα εδώ
    Και ξέρεις κάτι, όλοι πρέπει να φτιάξετε μα σελίδα πανομοιότυπη…για ρεζέρβα βρε αδερφέ… είδες τί έπαθα….

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  17. Χμμμμ, η φωτογραφία βγαίνει λίγο έξω, καν’ την πιο μικρή στο φοτοσόπ 🙂 Λιγάκι θέλει… 😉

    Φιλάκια και μια όμορφη μέρα να έχεις!

  18. Δαμασκηνάκι…το βλέπω… αλλά ούτε φωτοσοπ έχω, ούτε ξέρω να τα φτιάχνω… τώρα θα μου πεις τη φωτο τι την ήθελες…

    😉

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  19. Δαμασκηνάκι μου, είσαι απίστευτα ευγενική!!!
    Πήρα τον κωδικό σου, τον αντικατέστησα στο widget, αλλά φαίνονταν μόνο γράμματα (ο κωδικός) κι όχι εικόνα. Δεν ξέρω μήπως ήθελε αγκύλες, εισαγωγικά ή κάτι άλλο που δεν ξέρω…
    Ρεζιλεύτηκα η γυναίκα…
    Γελάς;
    ;-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  20. Μα εγώ δε σου έστειλα κωδικό… :S

    Μάλλον κάτι δε θα έκανες καλά… κάποιος χαρακτήρας θα έλειπε για να φανεί μόνο ο κωδικός…

    Όχι δε γελάω! Συμβαίνουν αυτά… είναι μπελάς η HTML μας γλώσσα… 😉

    Φιλάκια!

  21. Βλέπω Γλαρένια μου έπεσε μεγάλη κίνηση στο καινούριο σου σπιτικό! Χαίρομαι πολύ που όλα πήγαν τελικα καλά και σιγά σιγά ετοιμάζεσαι για την μεγάλη μετακόμιση! Πολλά φιλιά! Ο Βαφτησιμιός!!!!!! 😀

  22. Λιάκο μου καλη σου μέρα!!!!

    Νονός είσαι ψυχή μου, αφού εσύ του ΄δωσες όνομα και blog-υπόσταση.
    ΄Ομορφο δεν έγινε;
    ;-)))

    Είπαμε… παράλληλα, θα περπατάνε παράλληλα….. και τα δυο blogs.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

