10 comments on “Προσέχουμε….

  1. Καλησπέρα γλαρένια, όμορφη η νέα σου ιστοσελίδα!

    δεν εγκατέλειψα το watchingdreams απλά εδώ μπορώ να ανεβάζω τις φωτογραφίες μου σε μεγαλύτερη ανάλυση 🙂

  2. Ηλιογράφε μου,
    Καλώς ήρθες!!!

    Ούτε εγώ εγκατέλειψα, λειτουργεί παράλληλα και πανομοιότυπα με το άλλο και για την περίπτωση της ό,ποιας αναποδιάς, όπως με το προηγούμενο που ο Blogger μου «κλείδωσε»….

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Καλημερα.
    Ε να, κάτι τέτοια βλέπουν εκεί στο Υπουργείο Οικονομικών και κάνουν … μειώσεις στους μισθούς.
    Σου λένε οι άνθρωποι της εξουσίας, αν οι μισθοί είναι χαμηλοί, τι να πάει να κλέψει ο άλλος!!! 🙂

    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή

  4. Καλώς ήρθες, με τιμάς, αλλά και χαίρομαι με την αξιόλογη και σοβαρή σου παρουσία στο χώρο.

    :-)))
    ΄Εξυπνο το σχόλιο…

    Μου απαντάς περίπου όπως απήντησα εγώ στον Αντώνη («Ζει κανείς μόνο μ’ ένα ξερό μισθό;») στο aspastos1.blogspot.com, που λειτουργεί παράλληλα και πάνω στο ίδιο ακριβώς θέμα.
    ΄Αλλα όμως και πολλά άλλα υπαινίσσεται και υπονοεί η Κική Δημουλά….

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλές

  5. Μπρ’αβο, βρε Γλαρένια μου… Καλά κάνεις και τα ποστάρεις αυτά τα «ενημερωτικά», γιατί πραγματικά είναι μάστιγα τελευταία η συνήθεια των απατών μέσω ΑΤΜ… 😦

    Κατά τα άλλα, είσαι καλά? Περνάει το καλοκαίρι σου ήρεμα και όμορφα, όπως το ονειρευόσουν ή έστω, όπως ήλπιζες?

    Το εύχομαι μέσα απ’την καρδιά μου! 🙂

  6. καλή η ενημέρωση αλλά και λίγη προσοχή στα ρατσιστικά στερότυπα που αναπαράγονται από τέτοιου είδους ενημερωτικές καμπάνιες δεν θα έβλαπτε: λευκός το θύμα, έγχρωμοι και οι δύο απατεώνες. Τυχαίο θα πείτε. Μπορεί. Μου φαίνεται όμως πιθανότερο να μην είναι.

  7. Από τη χώρα προέλευσης του βίντεο και μόνον δε με ξένισε καθόλου, γιατί είναι σύνηθες το φαινόμενο, καθόσον οι έγχρωμοι εκεί μετράνε αρκετά εκατομμύρια
    Για τη χώρα μας….δε με ξενίζει τίποτε πλέον καλέ/ή μου φίλη, διότι δε έχει εμπιστοσύνη ούτε ο πατέρας που σε γέννησε….

    Καλώς ήρθες και θα είναι χαρά μου να περνάς να ανταλλάσσουμε γνώμες.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  8. Καλησπέρα Γλαράκι μου,

    σε βρήκα και στην καινούργια σου φωλιά (κάλλιο αργά παρά ποτέ) από ένα σχόλιο που είχες αφήσει στο Ψιθυράκι! 🙂 Μπαινοβγαίνω πια με τέτοια συχνότητα που χάνω όλες τις εξελίξεισ!!!!!

    Τεσπά, σχετικά με το ATM, νιώθω αρκετά τυχερή. Δόξα τω Θεώ, σε εμάς φροντίζουν πριν από μας για μας στη δουλειά μας, στο λογιστήριο, στη διεύθυνση, παντού. Κλεψ στις υπερωρίες, κλεψ στις νόμιμες αυξήσεις, κλεψ στις εργάσιμες ημέρες των αργίων, να ‘ναι καλά οι άνθρωποι, όταν φτάσουν οι κλέφτες στο ATM πραγματικά δεν θέλουν να ασχολούνται μαζί μασ!

    Τυχεροίοιοιοιοιοι!

  9. aa-duck μου,
    Με μένα συμβαίνει ο εξής περίεργο και θέλω να με πιστέψεις.
    Τυχαίνει πολλές φορές να σκεφτώ κάποιον και σε λίγο να «σκοντάφτω» επάνω του. Αυτό συνέβη τώρα με σένα και κατά πως λεν’… θα ζήσεις και σου το εύχοιμαι, πολλά χρόνια.
    Χαθήκαμε, γιατί επί 1 1/2 μήνα παλεύω να ξαναστήσω τον παλιό ΑΣΠΑΣΤΟ, μιας και τον προηγούμενο τον «κλείδωσε» ο Blogger.
    Είμαι λοιπόν εδώ: aspastos1.blogspot.com

    Τούτο εδώ το ξεκίνησεε με δική του πρωτοβουλία ο ηλιας…just me και με παρότρυνε να το συνεχίσω για …καλό και για κακό, για να μη χαθούν λέει οι Γλαρένιες αγκαλιές.
    Δε διαφέρει, πέραν της εμφάνισης, σε τίποτε από το άλλο.

    Χαίρομαι που τα e-ίιπαμε

    🙂
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

