20 comments on “Τι μπορεί να είναι;…

  1. χαχα εχω φρικαρει ρε! Η τσαντα σου ειναι τελεια, αλλα με αυτα τα κοκκινα που ειχες παιξει στο προηγουμενο game 😉
    Με αυτα εδω παθαινω μια αναγουλα, ζαλιζομαι 😛
    Telika εχεις και τα 2 μπλογκ?
    φιλακιαααααα

  2. Καλημέρα Γλαρένια μου, ελπίζω να πέρασες όμορφα το καλοκαίρι. Μια χαρά το βρίσκω το νέο σου σπιτικό. Την ίδια κίνηση έκανα και ‘γω αν και έχω πολλά ακόμα. Όσον αφορά το θέμα θα σου αναφέρω προσωπική εμπειρία που κράτησε ευτυχώς μόνο 1 και κάτι μήνα αλλιώς θα φρίκαρα!
    Πριν καμμια 10ρια χρόνια, 23 τότε, σχεδόν όποιον σκεφτόμουν στο δρόμο, τον έβλεπα! Όχι στην Αθήνα, στο έξωτερικό που σπούδαζα τότε-δεν ξέρω αν έχει σημασία-ευτυχώς όπως προανέφερα, κράτησε κανα μήνα και από τότε δεν το ξανάπαθα οπότε γλύτωσα τον ψυχίατρο για αυτό τον λόγο τουλάχιστον 😀
    Την καλημέρα μου

  3. πω πω! καταρχην να πω οτι δεν το ηξερα οτι κανουν τετοια βασανιστηρια στον εαυτο τους οι γκεισες! πονεσα μονο που ειδα τις φωτο γλαρενια!!
    ασε τη μοδα και κοιτα να αισθανεσαι ανετα, αυτο λεω εγω!
    καλο υπολοιπο κυριακης!

  4. φαβούλα μου,
    Είχα πει δεν ξαναπαίζω, αλλά μιας και θέμα του ποστ ήταν το υπόδημα…. να μην το συνταιριάξω και με ένα τσαντάκι…. και να αφήσω και φαβούλα μας χωρίς κολάζζζζζ……
    ;-)))

    Θα λειτουργεί ποράλληλα κι πανομοιότυπα με το άλλο για λόγους ασφαλείας. Μου στοίχισε σε κόπο και χρόνο το χουνέρι του Blogger αν θυμάσαι…
    ΕΔΩ εξηγώ τους λόγους δημιουργίας και ύπαρξης αυτού του μπλογκ, που τελικά ηταν δώρο του «ηλίας …just me»

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. ektora μου,,
    Σε σένα τότε, ίσως λειτουργούσε υποσυνείδητα και το σαράκι της νοσταλγίας.

    Εγώ ειλικρινά το διασκεδάζω, γιατί στην προκειμένη περίπτωση με το μέϊλ, μου ήρθε σαν το φαγητό στο πιάτο που λένε, τη στιγμή ακριβώς που έψαχνα για να φτιάξω την ανάρτηση.

    Ε, όχι και ψυχολόγο… αυτά είναι ευχάριστα πράγματα.

    Καλή σου Κυριακή!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. Ψιθυράκι μου,
    (το ΄κλεψα από άλλους… μ’ αρέσει που σε λένε έτσι),
    θεός φυλάξοι…δε φοριέται τούτο το παπούτσι.
    Πλάκα κάνουμε με τους λοξούς σχεδιαστές…..

    Ανατριχιαστικές οι εικόνες.
    Κάτω από αττό το πέλμα της γιαγιάς νόμιζα πως της κρατάει κάποιος το πόδι και είναι δάχτυλα χεριού.
    Δε φαίνεται όμως κάποιος δίπλα της…πες μου εσύ τώρα τί είναι αυτά τα εκττρώματα….

    Καλή Κυριακή!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. είναι φριχτό αυτό που περνάνε οι κοπέλες για να γίνουν «γκέισες»
    (νομίζω ότι ευτυχώς πια, τείνει να εκλείψει το φαινόμενο)

    Αλλά -λίγο ή πολύ, όλες μας δεν την «πατάμε» που και που -λιγότερο επίπονα ίσως, αλλά όλες πέφτουμε στην παγίδα μπρος στα κάλλη…
    Μας εντυπωσιάζει αυτό με τις γκέισες επειδή ειναι ξένο στα δικά μας έθιμα, αλλά υπάρχουν κι άλλα, σε όλους σχεδόν τους πολιτισμούς.

    Τώρα, για το άλλο που λες, τι να πω γλαρένια μου; Συμβαίνει, μερικές φορές, κι εγώ το έχω πάθει -αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω, συμπτώσεις;

    Καλό μήνα -και καλό φθινόπωρο, πια

    Φιλιά 🙂

  8. νατασσούκο μου
    Οι πληροφορίες λένε, πως σε κάποιες απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, εξακολουθούν να τα φορανε.

    Συμφωνώ, απλες συμπτώσεις που εμας ενυπωσιάζουν και οπωσδήποτε είναι «φαγητό» για τους επιστήμονες….

    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

    Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. πω πωωω! κατι ειχα ακουσει για τα ποδια των γκεΙσων οταν ημουν μικρη, αλλα αυτη τη φρικαλεοτητα, ουτε που μπορουσα να τη φανταστω…
    τι ακροτητες ειν’αυτες!

    anyway….

    η τσαντα τελεια : )))

    καλο απογευμα και πολλα φιλια!!!!

  10. Πω πωωω… τι ήταν αυτό πρωινιάτικο βρε κορίτσι με τις γκέισες;
    Λοιπόν, όσο για την ψυχανάλυση που θες, στην κάνω εγώ τσάμπα… μόνο …μπορείς να μου πεις 6 αριθμούς που μπορεί να κληρωθούν στο λότο;

  11. una mama μου,
    Είναι μια μορφή από τις φρικαλεότητες που είναι από αιώνων καθιερωμένες και επιβεβλημένες σε διάφορες κατά τόπους κοινωνίες και δεν μπορώ να κατανοήσω, πού μπορεί να εξυπηρετεί όλο αυτό που εξελίσσεται τελικά σε αναπηρία.
    Καλή σου και όμορφη μέρα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιέες

  12. ektora μου,
    Καλή σου μέρα και σ’ ευχαριστώ πολύ, αλλά αναρωτιέμαι πώς ξυπνάς παιδί μου το πρωί για δουλειά. Εγώ επειδή ξεκινάω πρωί, έχω πρόβλημα.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  13. Γλαρένια μου! Απορώ γιατί κοιμόμαστε τη νύχτα! 🙂 3τινά συμβαίνουν με ‘΄μένα, γιατί όντως φαίνεται περίεργο.
    1.Κοιμάμαι τα απογεύματα. Είμαι δουλειά 8. Γυρνάω απ’τη δουλειά 3:30-4, τρώω και συνήθως κατά τις 5 κοιμάμαι μέχρι τις 7, 7:30
    2. Μερικές φορές, αρκετές όπως εχθές για παράδειγμα, κοιμάμαι όλο το απόγευμα δηλ. μπορεί να ξυπνήσω και στις 10-11. Τότε χάνεται όλη η μέρα βέβαια μιας και ούτε έξω μπορώ να βγω, ούτε να ασχοληθώ με κάτι. Άντε μετά λοιπόν χτές που μου συνέβη το 2ο, να κοιμηθώ 😆 Κοιμήθηκα στις 5 και σηκώθηκα στις 7
    3. Είμαι τυχερός, καθότι με το αυτοκίνητο το σπίτι μου απέχει 10 μόλις λεπτά

    Άυτά…. νυχτοπούλι δλδ, θα προτιμούσα να ήμασταν νυχτόβια πλάσματα χαχα 😀

    Την κάνω τώρα-απ’τη δουλειά μπήκα γι’αυτό δεν έχω συνδεθεί-

    Φιλιά

  14. ektorako μου,
    Αν δε συμπληρώσω 6-ωρο 7ωρο βραδινό ύπνο…δε λέει. Είμαι σαν άρρωστη όλη μέρα. Απόψε να σκεφτείς το παρατράβηξα και μετά από τούτα τα σχόλια τέλος γι’ απόψε.
    Βλέπεις όλη μέρα είμαι στο ένα πόδι που λένε…

    Πρόσεχε την υγεία σου,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

