19 comments on “Κερνάω απόψε…

  1. χα,χα,χα καλέ τι πεπονάκι είναι αυτό!!! Μπας και είναι καμμιά καινούργια ποικιλία? Άκου ….ελλιποβαρές!!!! Λουκουμάκι σκέτο ε????
    Δεν πειράζει θα κεράσεις του χρόνου!
    Θέλω να δηλώσω, ότι τους βολβούς τους είχες ήδη φυτέψει πριν στο πω και …ευτυχώς που δεν ακολουθείς τις οδηγίες μου!!!!
    Τα χωνάκια τα λατρεύω και εγώ. Τα θυμάμαι πολύ έντονα στο φράχτη του παππού μου, όπως και τις μελισσούλες που σουλατσάρανε εντός!

    Καλό βράδυ στη γλαροφωλιά!!!

  2. Ειναι πολυ ομορφος ο διπλος ηλιανθος. Δεν εχω ξαναδει τετοιον. Τους κοινους στα χωραφια ειδα μονο :))) Πολυ ομορφα λουλουδακια εχεις – τα κακτακια δε τα συζηταω. Εχω κι εγω 4 αλλα δεν κανουν λουλουδια τα ατιμα, και ειναι πανεμορφα τα λουλουδια τους!!

    Πολλα πολλα φιλακια Γλαρενια και συγνωμη που ‘λειψα. Τωρα ειμαι εδωωωωω!
    Καλο βραδακι 🙂

  3. radio marconi μου,
    Ναι, φύτεψα το 1/4 από τις δυο συσκευασίες που μου έφερε, για να έχω πρώιμη ανθοφορία. ΄Ολα τα υπόλοιπα τα φύτεψα στις αρχές Σεπτεμβρίου, όπως είπες.
    Η συσκευασία βέβαια έγραφε πως φυτεύονται μέχρι το Νοέμβριο, αλλά αυτό προφανώς ισχύει για τα δικά τους ψυχρά κλίματα.Εδώ από τον Απρίλη έχουμε καλοκαίρι…
    Καλή σου μέρα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. δαμασκηνάκι μου,
    Πριν χρόνια όταν πήγα Ιταλία μέσω πρώην Γιουγκοσλαβίας (εσύ ήσουν αγέννητη…), μου έκαναν εντύπωση στα νότια οι απέραντες καλλιεργημένες εκτάσεις με ηλίανθους, οι πολύχρωμες πιπεριές τους (τότε μόνο πράσινες κυκλοφορούσαν εδώ) και στα βόρεια (Σερβία) τα δαμάσκηνά σας

  5. Σ’ ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!

    Πάντως πρόσεξε τις τουλίπες…Κανονικά είναι πολυετείς, αλλά αυτά τα υβρίδια, ανθίζουν μόνον 2 χρονιές…Την 1η χρονιά μάλιστα, ανθίζουν στο φυτώριο, και όταν πέσει ο άνθός τους ξεράινονται και συσκευάζονται και βγάινουν στο εμπόριο…Οπότε αν σου χαλάσουν του χρόνου, ή δεν σου βγουν φέτος, μην στεναχωρηθείς…(Έχω φίλους στην Ολλανδία, που δουλεύουν στο γεωπονικό Πανεπιστήμιο του Wageningen, και μου το έχουν πει…)
    Καλό βράδυ…

  6. artanis μου,
    ΄Οτι θα έσωζες και εδώ (με τα φυτά) την κατάσταση δεν το περίμενα…
    Μπράβο και σ’ ευχαριστώ για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες.

    ΄Εψαχνα μέιλ σου και δε βρίσκω, για ένα άλλο πρόβλημα…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Anna μου,
    Ο παράδεισος είναι γύρω μας, παντού…είναι ο πλανήτης που πατούμε.
    Εμείς απλά φυλακίζουμε μικρά κομματάκια στις αυλές και τις βεράντες μας, για να κάνουμε πιο όμορφη την καθημερινότητά μας.

    Μπιγκόνια όμως σαν και τη δική σου δεν έχω…
    ;-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  8. Ωραία που ασχολείσαι αλλά…..
    Xα χα χα χα ! καλέ, τι πεπόνι, σαν λεμόνι είναι… να σου πω, που θα΄πάρεις λίπασμα φυτικό για να τα μεγαλώνεις… Τα δικά μου πέρισυ έγιναν μια χαρά για βεράντα . μισό να τα φέρω.
    ήρθε
    http://zouzouna-agoodlife.blogspot.com/2007/10/blog-post_25.html,
    γιατί τόχα ένα καμάρι, μαζί΄με τα καρπουζάκια μου
    http://zouzouna-agoodlife.blogspot.com/2007/10/blog-post_22.html,

    Εφέτος βαρέθηκα… και μόνο κάτι καρότα και κάτι λάχανα έφτιξα. Τα κοκκινουλια ειναι πεπεραίε? Ναι κι αυτές το ίδιο λίπασμα θέλουν.

  9. Αυτές είναι ομορφιές!
    Το πεπονάκι είναι φυσιολογικότατο γιατί τα άλλα που αγοράζουμε είναι τίγκα στην ορμόνη και το λίπασμα!
    Φέτο που είμαι εκτός Αθηνών, τσάκισα τα μικρά καρπουζάκια!
    Μια γιαγιά τα έφερνε στη λαϊκή της Τρίτης μόνο. Πήγαινα μόνο για αυτά, τα άφηνα σπίτι για να πάω μετά στο γραφείο…. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!
    Τόσα πολλά λουλούδια ο κάκτος; Τι του κάνεις μάνα μου;
    Είναι πολύ δύσκολο να ανθήσει έτσι στα μέρη μας!
    Το ανθοζαρζαβατικό το ψάχνω χρόνια, ξέρεις πως το λένε;

    Σφιχταγκαλίτσες και από εδώ!
    Καλή Κυριακή στη γλαροφωλιά.

  10. Δρακοστυλιανέ μου,
    Ναι στην Αθήνα, αλλά μη φανταστείς και στην Πανεπιστημίου..
    🙂
    Καλώς ήρθες, σ’ ευχαριστώ και θα τα λέμε, αφού όπως είδα κι’ εσύ αγαπάς τα άνθη.
    Καλή εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  11. ηλιαχτίνα μου,
    Ο κάκτος είναι το πιο βολικό φυτό. Δε θέλει τίποτε το κακόμοιρο.Ανθίζει από Μάιο μέχρι και Σεπτέμρη. ΄Εχει τύχει ένας κάκτος να ανθίσει ταυτόχρονα επτά λουλούδια!!! ΄Ενα θαύμα ήταν. Τα λουλούδια του συγκεκριμένου είναι αρωματικά.

    Το ανθοζαρζαβατικό είναι ημικαυτερές διακοσμητικές πιπεριές
    Καλώς ήρθες και σ’ ευχαριστώ.
    🙂
    Καλή εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

