34 comments on “Χρώματα κι’ αρώματα…

  1. πολυ ωραια μουσικη!
    τη βρηκες μες τα μονοπατια του ιντερνετ κι εφερε μαζι της κατι απο τον ξεχωριστο σας φιλο…αναμνηση, νοσταλγια και ο,τι αλλο ειχε φυλαχτει και κρυφτει καλα μεσα σας απο τοτε…
    ωραιες στιγμες!!!
    καλημερα γλαρενια μου, καλο μηνα να εχεις…τα φιλια μου!!!

  2. una mama μου,
    Δεν το φανταζόμουνα ποτέ προ 18 ετών, πως ύστερα από χρόνια θα υπήρχε τούτο το μέσον όπου θα έβρισκες ότι ήθελες.
    Ραγδαία η εξέλιξη της τεχνολογίας.
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. artanis μου,
    Τη συγκεκριμένη τη λατρεύω.
    Πέραν του οτι είναι εξαιρετική μουσική σύνθεση, είναι πολλοί πιστεύω οι λόγοι που συνειρμικά μας άνουν να νοσταλγούμε άλλες εποχές για τις οποίες ΚΑΙ τότε κάποια αρνητικά στοιχεία υπήρχαν.
    π.χ. για μενα, το ότι τα παιδιά ήταν μικρά, είχαμε σχολεία διαβάσματα και δεσμεύσεις
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. Το κομμάτι είναι παλιό..σχεδόν..όσο και ο κόσμος (!!), μα είχα χρόοονια να το ακούσω! Είναι απλά υπέροχη αυτή η ορχιστρική του εκτέλεση. Εγώ μάλλον έχω ακούσει μια διασκευή του… Απλά..ταξιδιάρικο!!
    Καλό το αφιέρωμα! Μπράβο γλαρένια!!!

  5. Tramp μου,
    Η ανάρτηση έγινε πάνω σε μια έκρηξη ενθουσιασμού που βρήκα το τραγούδι στο Γιουτιούμπη από το πουθενά…για άλλα έψαχνα.
    Τα γεγονότα είναι πέρα για πέρα αληθινά, όπως και όλες οι αναρτήσεις μου, δεδομένου ότι το μπλογκ λειτουργεί ….αυτοβιογραφική αδεία φερ’ ειπείν…
    🙂

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. Milenaki μουυυυ…
    ψυχή μου…
    ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ, ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΓΏ Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΆΛΗ ΧΑΡΆ ΠΟΥ ΜΟΥ ΈΔΩΣΕΣ ΑΠΌΨΕ.

    (Η σελίδα μου στο Blogger: aspastos1.blogspot.com)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. αναρτηση σου πολυ ωραια..φανταστηκη τολμω να πω…..
    καποτε αγοραζα και εγω αυτο το αρωμα….
    σε ευχαριστω που μου την θυμησες..

  8. gregory μου,
    Κάθε στιγμή ή και περίοδος της ζωής μας είναι όντως τόσο στενά συνδεδεμένη με χρώματα και αρώματα, ώστε όταν ξανα-ακούσεις ή ξανα-μυρίσεις… να γυρίζεις αυτόματα πισω στο χρόνο.
    🙂
    Καλώς ήρθες,
    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. Πραγματικά υπέροχα τα ακούσματα Γλαρένια μου, υπέροχα! Κρίμα που το Αφγανιστάν το ξέραμε μόνο για τους πολέμους, κρίμα για την κουλτούρα και τα κειμήλια που εξαφανίστηκαν ή παραλίγο να εξαφανιστούν. Χάρηκα πολύ και με συνεπήραν οι μουσικές που άκουσα. Μουσικές από έναν λαό με ιστορία τόσο αρχαία όσο η δική μας. Σε ευχαριστώ

    Καλή εβδομάδα! πολλά φιλιά

  10. Όλο λέω θα ακούσω τη μουσική (βράδυ στο σπίτι) και όλο κάτι γίνεται και δεν το κάνω!!! Θα την ακούσω όμως…
    Με τη Poison νάξερες τι μου θύμισες!!!!! Χρόνια ανέμελα και πολύ τρελλά!!!

    Καλημέρα!!!!

  11. gregory μου,
    – Δεν τρέχω να προλάβω κανένα πλοίο της γραμμής, απλά περιγράφω τα ταληθινά ταξίδια μου.

    – 10/10/83….
    Η ηλικία σου (προφανώς) δε μου λέει τίποτε.
    Μικρότερη από τα μεγάλα μου παιδιά και μεγαλύτερη από τα μικρότερα….

    ΄Ασχετα από ηλικίες πάντως, να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά και σ’ ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  12. marconi μουυυυυ
    και συντρελέ μου…συμπατριωτη,
    Ναι…ναι… να το ακούσεις….κκαι στη διαπασών…. έτσι, να δονούνται οι υαλοπίνακες…
    .Πάντως, δε θα ευθύνομαι εγώ (αυτό είναι δικό σου…) αν στην επόμενη συνέλευση (αν μένεις σε διαμέρισμα)…. μαζεύουν υπογραφές για να σε διώξουν
    ;-))))

    Χα… τα πρωϊνά στο γραφείο δουλεύω με ακουστικά αλλά στο αυτοκίνητο και στο σπίτι…άστα….
    Καλή σου μέρα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  13. γλαρενια .αυτο που εγραψα ειναι μια αφιερωση .τοτε για τον γλαρο που πεταη ψιλα και μακρια..οσο για ηλικια ισος ειμαι μαγαλητερο σου…

  14. Και επειδή εκτός της «παστούν»μουσικής παράδοσης υπάρχει και σημαντική πέρσικη επιρροή στο Αφγανιστάν, να μην ξεχνάμε και τον εξαιρετικότατο Habib Qaderi ο οποίος την συνδύασε με διάφορα είδη, από γκαζάλ και τάμπλα που έμαθε στην Ινδία (εκεί έγινε μουσικός όπως είπε ο ίδιος) μέχρι ρυθμ εν’ μπλουζ.
    Σελέμπριτυ αμερικανάκι για κάποιους, πρεσβευτής της αφγανικής μουσικής στο εξωτερικό για κάποιους άλλους, δεν παύει να είναι ένας πολύ αξιόλογος μουσικός.

  15. zalmoxis μου,
    Σ ευχαριστώ τόσο για την επίσκεψη, όσο και για όλες τις χρήσιμες πληροφορίες.
    Είδες πράγματα που αγνοώ;
    Τον Habib Qaderi δεν τον ήξερα αλλά να είσαι καλά που χάρις σ’ εσένα γνώρισα την αυθεντική παραδοσιακή μουσική του Αφγανιστάν.

    Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  16. από πείσμα προσπάθησα να το βρω το κομμάτι σε κανονική εκτέλεση αλλά τίποτα.

    Πάντως περίεργο κομμάτι. Μου κανε εντύπωση.

  17. cortilinux μου,
    Πολύ το αγαπώ. Δεν το γνώριζα μέχρι πριν 18 χρόνια, παρ’ ότι η Tramp πιο πάνω λέει πως είναι παλιό όσο ….και ο κόσμος…
    🙂
    Πάντως σ’ ευχαριστώ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

