16 comments on “Πότε θα πας στη Σάμο…

  1. Χα χαααα Γλαρενια, το γλαρακι εκανε φτερα και πεταει. Αστο ματια μου τα φτερα του ειναι δυνατα. Πιο πολυ απο τα δικα σου. Τοσο καιρο φροντιζες εσυ να δυναμωσουν. Δικιο εχεις παντως.. σκηνουλα τη λενε οχι σκηνακι. Πφ! Σε φιλω καλη μανουλα.

  2. χα,χα,χα σε καλό σου!!!!!
    Πάμε για σχη(οι)νάκια λέγαμε στο στρατό και εννοούσαμε μια εβδομάδα διαμονής στο δάσος σε σκηνές, σαν να είμασταν σε εκστρατεία. Για να λέω την αλήθεια …γούσταρα πολύ!!!! Σαν σε διακοπές είμασταν που παίζαμε όλη μέρα πόλεμο!

    Καλημέρα!!!!

  3. καλημέρα και από εδώ!

    έχω μπερδευτεί λιγάκι με τα blogs 😦

    αυτό είναι που «παίζει» ή και τα άλλα;

    Γλαρένια μου, καθότι μάνα κοριτσιών (ευτυχώς) δεν θα ζήσω την αγωνία αυτή… Καλή δύναμη σε σένα και στο γλαράκι σου 🙂

  4. Πριν δυο τρία χρόνια που μου ήρθε ένα αντίστοιχο χαρτί για πενθήμερη μετεκπαίδευση είχα κι εγώ την ίδια απορία. Σε τι θέλουν να μετεκπαιδευτώ ;Για 18 μήνες στο στρατό το μόνο που έμαθα καλά ήταν να σκουπίζω και να σφουγγαρίζω. Σκέφτηκα μήπως βγήκε κανένα καινούργιο μοντέλο σκούπας και χάρηκα. Αλλά τελικά ήταν άλλες 5 χαμένες μέρες στη ζωή μου.
    Αλλά στη Σάμος έχει ένα θετικό. Είναι πολύ ωραίο νησί. Καλό απόγευμα.

  5. despinarion μου,
    Βεβαίως και τον έχω αφήσει, όπως και τους υπόλοιπα επίσης.
    Eίναι τώρα πλέον (με τη μικρότερη 20 ετών) οι ίδιοι υπεύθυνοι για τους εαυτούς τους.
    Τώρα πια παρακολουθούμε διακριτικ΄…
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. radio marconi μου,
    Εγώ φταίω; ΄Οπως το άκουσα για κανα …σκοινί το φαντάστηκα
    :-)))

    Καλέ ποιά σκηνάκια. ΄Ολα τα ….παλιόπαιδα σε ξενοδοχεία μένουν (είναι καλομαθημένα όλα τους), γιατί είχε βρέξει και τα σκηνάκια λέει…ήτανε μέσα στις λάσπες.
    «Τι να πούμε κι’ εμείς…» η αντίδραση του πατερα μου και παππού του….
    😉

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. diavatis μου,
    ΄Εχεις δίκιο. Το κανονικό είναι το aspastos1.blogspot.com, το οποίο δημιουργήθηκε σαν συνέχεια του aspastos που μου «κλείδωσε»o Blogger.
    Toύτο εδώ στη WordPress, είναι πιστό του αντίγραφο (ίδια ακριβώς θέματα) και λειτουργεί σαν «Κιβωτός του Νωε»….
    🙂
    ΄Εχουμε ρίξει πολύ δάκρυ καλή μου φίλη, με τους γιούς και τις στρατιωτικές τους θητείες… κι’ έχουμε κι’ άλλον γι’ αργότερα….
    Και από έξοδα…ας μην το συζητάμε…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  8. Στεριανή μου Ζάλη,
    :-))))
    ΄Ετσι είναι όπως τα λες.
    ΄Ακου τώρα… ή μάλλον διάβαζε… Αύριο είναι η τελευταία μέρα της εκπαίδευσης, γιατί την Παρασκευή έχουν μπάρμπεκιου αποχαιρετιστήριο πάρτυ…
    Αυτοί τώρα θα θεωρούνται στο εξής μετεκπαιδευμένοι… σε τι ακριβώς θα σε κοροϊδέψω…. Θα το μάθουμε όταν γυρίσει..
    ;-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. artanis μου,
    Χαίρομαι που μοιραζόμενη μαζί σας τούτη την εμπειρία του γιού μου, το διασκεδάζουμε.
    Ας είναι ήσυχα τα πράγματα και οι καταστάσεις με τους γείτονες … και να χαμογελάμε…
    🙂

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  10. πανέμορφα τα ‘γραψες γλαρένια!!!
    αχ εμείς οι μαννάδες πάντα με την ένοια των παιδιών μας!!!
    μάννα αγοριών κι εγώ κι έχω κι εγώ τις ένοιές μου….
    ο μικρός μου έκανε στρατό εδώ, στην Σουηδία, και κάθε σαββατοκύριακο ήταν σπίτι.
    ο μεγάλος δεν έκανε πουθενά – σκεφτόταν να κατέβει ελλάδα να υπηρετήσει αλλά λίγο πριν αποφασίσει πέρασε στο πολυτεχνείο και προτίμησε εκείνο και παράτησε την σκέψη για τον στρατό τελείως…
    ευτυχώς, όχι μόνο επιεδή θα μου έλειπε αλλά επειδή αντιπαθώ γενικά την ιδέα του στρατού!

  11. Αρχόιντισσα απ’ το Βορρά, καλοδεχούμενη στο «σπιτικό» μου.

    Αφού μπόρεσε καλά έκανε ο μεγάλος σου. Δε νομίζω πως άνδρες γίνονται στο στρατό σήμερα. Ο δικοί μου (3 τον αριθμό) έχοντας και Ν. Αφρικανική υπηκοότητα είχαν το δικαίωμα επιλογής. Στρατ. θητεία στη Ν. Αφρική ούτε λόγος να γίνεται, οπότε προτίμησαν εδώ οι δυο μεγάλοι.
    Και δε θα έλεγα πως πέρασε άσχημα η περίοδος αυτή. Δεν παύει όμως να είναι ένα φρενάρισμα στη ζωή και τη σταδιοδρομία τους και δυσβάσταχτη δαπάνη για τους γονείς, δεδομένου πως είναι μαθημένα να τα έχουν όλα.
    Και ο νοών νοείτω…. κι’ ας λέει ο πατέρας μου εμείς στην εποχή μου…. μα εσείς τότε πεινούσατε και ήταν η εύκολη λύση….
    🙂
    Σε ζάλισα όμως και να με συγχωρείς,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

