12 comments on “Εγώ γι’ αλλού ξεκίνησα…

  1. Αχ Γλαρένια μου!! Δεν ξέρεις πόσο ανάγκη είχα τον…. καφέ σου!! Είμαι πολύ κουρασμένη αυτές τις μέρες, μπάινω στο μπλογκ διαβάζω στα γρήγορα και ξανατρέχω σαν τον Βέγγι λέμε! Αλλα΄εδώ έμεινα, ήπια καφέ, πήρα και ένα κουμ κουατ και θα κάνω ένα διαλλειμα να συνέλθω! Φιλάκια πολλά πολλά! Πολλά λέμε!

  2. Προσπαθώ να κόψω τον καφέ… και νομίζω οτι τα ‘χω καταφέρει εδώ και …2 μέρες! Νιώθω όμως τρομερή υπνηλία και μόνο που τους είδα …σα να άνοιξε το μάτι μου βρε παιδί μου!
    Για να μη σπυ πω τι έγινε μόλις είδα το κουμ κουάτ! Φυτέψαμε ένα δεντράκι στο εξοχικό… έχεις συνταγή για γλυκό του κουταλιού;
    Πάω να πιω ένα ποτήρι κρύο γάλα με κακάο να μου φύγει η υπνηλία..
    Φιλάκιααααααααααα!

  3. Θαλασσινή μου,
    Χαίρομαι που ήμουνα η αιτία να πάρεις μιαν ανάσα.
    Φίλησέ μου τα τρυφερά μπουτάκια,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. Μανιταράκι μου,
    ΄Ενας καφές την ημέρα δεν κάνει κακό.
    Η νύστα είναι ίσως το σήμα κατατεθέν της ΄Ανοιξης.
    Τώρα πάλι εγώ στις εγκυμοσύνες μου (μόνο στα κορίτσια) είχα νύστες τρελές…

    Κουμ κουάτ απέκτησα κι’ εγώ το Φεβρουάριο (ΕΔΩ) .
    Tώρα έχει πετάξει νέα βλαστάρια και το καμαρώνω. Κάπου διάβασα πως ανθοφορεί το καλοκαίρι.

    Το έφτιαξα ως εξής:
    Με ένα ξύλινο καλαμάκι για σουβλάκι τρύπησα κάθε κουμ κουάτ κατά μήκος
    ΄Εβαλα όλα τα κουμ-κουάτ σε νερό για ένα 24ωρο, αλλάζοντας τακτικα το νερό.
    ΄Υστερα τα έβρασα μόνα του ς (σε νερό που να τα σκεπάζει) για 30 λεπτά.
    Πέταξα το βρασμένο νερό και πρόσθεσα στην κατσαρόλα ίση ποσότητα ζάχαρης (1 κιλό άχαρη, για κάθε κιλό κουμ κουάτ+ 250 γρ. ) και έβρασα μέχρι να δέσει
    Προς το τέλος έριξα λίγες σταγόνες λεμόνι.

    Σημ.: Η συνταγή μιλούσε για 3 μέρες στο νερό (ξεπίκρισμα), αλλά στο περγαμόντο και το κουμ κουάτ δε μου αρέσει να χάνει εντελώς το άρωμά του και τη γεύση του εσπεριδοειδούς.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Εκεί αρέσει και σε μένα, στα καφενεδάκια μαζί με του παππούδες. Για τη χόβολη δεν έγραψες τίποτα! MUST!
    Να παραγγείλω έναν με τα τρία ΚΑΙ που έγραψες????, εγώ θα φέρω το γλυκό 🙂

    Φιλιά!!!

  6. Μπράβο marconi μου, έτσι παραδοσιακά.
    Περί χόβολης δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία. Μια φορά ήπια τέτοιον καφέ, όχι εδώ (δε θα το πιστέψεις), αλλά στη Ρουμανία, ψημένο πάνω στην άμμο.
    ΄Οπότε θα ήταν μεγάλη μου ευχαρίστηση να κάνεις μια ανάρτηση και να μας τα περιγράψεις με το δικό σου μοναδικό τρόπο, με κέρασμα φυσικά, ναι;
    :-))))
    καλό σου Σ/Κ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  7. Με ξύπνησες με τους καφέδες. Και μου ξύπνησες μνήμες από ένα ντεζαβού που είχα σε ένα κατάστημα με κουμ κουάτ στην Κέρκυρα. Δεν είναι της παρούσης.

    Φιλάκια 🙂

  8. Vasili μου είδες άρψμα;
    🙂
    Και πάλι πολύχρονος, υγιής, δημιουργικός, ερωτικός και χαρούμενος.
    Καλή σου εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. Κωστή μου με το αγαπημένο όνομα, διότι δυο τους έχω στο σπίτι μπαμπάς και γιος (ο άλλος το μαρτύρησε, δε φταίω εγώ), θέλω λεπτομέρειες από το «ντεζαβού». Να την τολμήσεις την ανάρτηση, θα έχει ενδιαφέρον…
    🙂
    Καλή σου εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

