9 comments on “Το παιδί των παραμυθιών …αλήθειες λέει

  1. Σε συναντώ συχνά, στα blogs κοινών φίλων και όπως προφανώς και εσύ, λέω αχ, θα την επισκεφτώ και μετά χάνομαι…αυτή την φορά δεν μου γλίτωσες , γιατί μπήκα από το blog του γιου μου, έτσι να πάρω και εγώ χαρά από τις «Μικρές χαρές»…μια και σαν μανούλα του έκανα την καλλιτεχνική διεύθυνση…και τυχαίνει να είμαι και η σύντροφος του Παραμυθά τα τελευταία 26 χρόνια και επτά μέρες…στο τελευταίο ποστ , διηγούμαι την Χμ…γνωριμία μας …καλό σου βράδυ, θα ξανάρθω!

  2. ΄Αιναφετς μου,
    Να τη ακόμη μια «μικρή χαρά» (εγώ μεγάλη θα την πω) και ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο μπλογκ τούτο, που λειτουργεί σαν πιστό αντίγραφο του «ΑΣΠΑΣΤΌΣ» (εκεί είναι και η βάση μου, το ξεκίνημά μου στο μπλογκοχώρο))
    Είναι μεγάλη ιστορία το πώς έφτασα μέχρι την παρέα της WordPress.
    Το Νατασσάκι μας γνωρίζει και ήταν ανάμεσα σε αυτούς που με βοήθησαν όταν ο Blogger έκανε φραγή εντελώς άδικα και αναίτια στο πρώτο μου ΑΣΠΑΣΤΌΣ.

    Δεν έτυχε να e-συναντηθούμε και χαίρομαι που μας δόθηκε έστω και τώρα η ευκαιρία μέσω της δουλειάς του άξιου παιδιού σας . Τώρα μαθαίνω πως ο αγαπημένος μας Παραμυθάς είναι η ιστορία της ζωής σου και ο Κωνσταντίνος παιδί σου.
    (Αγαπημένο όνομα ανάμεσα στα πέντε μου παιδιά υπάρχει και ένας Κωνσταντίνος στο …Γλαροσόϊ)

    Πολύ όμορφη η καλλιτεχνική και δημιουργική σας οικογένεια.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    Πάντα επιτυχίες εύχομαι και πάνω απ’ όλα υγεία.
    Καλή σας Κυριακή και εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  3. 🙂

    το νατασσάκι ξέρει, και σας βλέπει και σας διαβάζει (παρ’ ότι περνάει «δύσκολα» τούτες τις μέρες, με απίστευτο ζόρισμα χρόνου κι όχι μόνο)
    και θα ενημερώσει την αγαπημένη της μαγισσούλα για τη Γλαρένια των blog 🙂

    (είναι, αλήθεια, απίστευτη η οικογένειά τους 🙂 )

    Φιλιά κι από μένα, καλό Σαββατοκύριακο!

  4. Νατασσάκι μου, ΥΓΕΙΑ να έχεις και να έχετε και δεν πειράζει αν τρέχετε.
    Στο τρέξιμο συναγωνιζόμαστε ένας τον άλλον τούτους… τους καιρούς.

    Κάθε βράδυ όταν τα είχα μικρά έμπαινα στα δωμάτια τους και μετρούσα κεφάλια…
    Εύχομαι να τα βρίσκεις κάθε βράδυ στη θέση τους και όλα α άλλα παλεύονται

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Πέταξα και εγώ καταδώ…όχι με σκουπόξυλο, αλλά με το προπολεμικό μου ποδήλατο..το ζωγράφισα τον Αύγουστο, γιατί τα σκουπόξυλα κάτι μου κάνουν! Προσεχώς…όταν ηρεμήσουν τα πνεύματα στο blog μου, όπως και στου Παραμυθά…όπου πέφτει…πολύ δηλητήριο, θα κάτσω με την ησυχία μου να σε γνωρίσω καλύτερα. Πολλά φιλάκια, σε σένα και στα παιδάκια σου, τι ηλικίες έχουν;

  6. ΄Αιναφετς μου, σ’ ευχαριστώ μα…δύσκολα να τα πετυχαίνεις για φιλί τώρα.
    Μέτρα ηλικίες:29, 28, 27, 24, 21 (δείλιασα στο 6ο… θα ήταν 18)
    Καλό σου βράδυ,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Είναι καταπληκτικός. Ποιητής των εικόνων… Έχω βάλει κι εγώ ταινία του στο blog μου και θα βάλω κάποια στιγμή κι αυτήν.. Είμαι σίγουρη πως θα το χαρείς.

    Καλό ξημέρωμα Γλαρένια. Σ’ ευχαριστούμε. Κι ελπίζω οι μικρές χαρές να υπάρχουν καθημερινά στη ζωή σου…

Σχολιάστε

