13 comments on “Διαλέγεις και παίρνεις…

  1. Απίθανη ανάρτηση.
    Ούτε καν είχα ακούσει γι’ αυτό το φρούτο, τον κορμό του….

    Αναρωτιέμαι αν είναι το ίδιο φρούτο της Νοτίου Αφρικής, όπου παρασκευάζουν κάτι σαν το εθνικό τους ποτό, ένα πράσινο αχνό σαν λικέρ… μου είχε φέρει από εκεί δώρο ο δ/ντής μου πριν λίγα χρόνια.
    Ποιος ξέρει.. δεν το έχω πια για να διαβάσω τι έγραφε.

    Γλαρένια μου καλό βράδυ
    φιλιά
    🙂

    • Στη Ν. Αφρική τρελαίνεσαι από τους απίθανους χυμούς εξωτικών φρούτων.
      Και μη φανταστείς μπουκαλάκια μόνο, αλλά μεγάλες χάρτινες συσκευασίες με βρυσάκι.
      Βασσια μου είναι πολλά τα φρούτα που εδώ δεν εισάγουν

      Φιλί και γλαρένιες αγκαλιές

  2. Μα πόσο ζήλεψα το φρούτο σου δεν φαντάζεσαι!!!
    Να είχα αυτή τη στιγμή μια πέργκολα από δαύτο πάνω από το κεφάλι μου και να γεύομαι τους γλυκούς καρπούς!
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ και ούτε έχω δει, νομίζω.
    Πρέπει να το ψάξω…Να το βρω!

    Φιλιά σου.

  3. …πρώτα-πρώτα,
    να σας συγχαρώ!
    Έχω το «ρολόϊ» ή ανθος του πάθους, σ’ελαφρύτερο χρώμα και με τα κίτρινα φρούτα!
    Πρώτη φορά διάβασα για το «δικό σας» στη σελίδα σας, και , παρακαλώ, θα ήθελα να έχω! (έξοδα δικά μου, φυσικά)
    Γράφω εδώ, διότι ΔΕΝ ξέρω ΠΟΥ είναι τα σχόλια για τη ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ η και ΑΣΠΑΣΤΟΣ…
    Παρακαλώ, απάντησε μου στο yiotas@optonline.net
    ή στο http://astoriani.blogspot.com
    Εχουμε μιλήσει στο παρελθόν, αν θυμάσαι…

    Τώρα, για το παιγνίδι,
    έλαβα γνώση από τη ΜΑΡΙΑΝΘΗ…

    Χαιρετισμούς,
    Υιώτα Στρατή,
    αστοριανή, ΝΥ

    • Μαρκόνι μουυυυ και συμπατριώτη μου,
      Είτε με παρέα είτε μόνοι αυτά (εννοώ τα φρούτα) δε χάνουν από τη γεύση και το άρωμά τους. Τώρα το τι χάνουμε εμείς εις την ετέραν των περιπτώσεων… είναι άλλου ιερέως ευαγγέλιον…
      🙂

      Καλή σχολική χρονιά στα παιδιά σου,

      Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. αχ ΠΟΣΟ μαρεσουνα αυτα τα ποστ σου γλαρενια μας!!!
    ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!!
    ολο μαθαινω μαθαινω και παντα σε θαυμαζω που γνωριζεις τοσα πολλα!!!!
    ολες οι φωτογραφιες σου οπως παντα,ειναι τοσο ωραιες!!!
    :)))))))
    :)))))))
    :)))))))

    και με αυτο το ποστ θα παω για υπνο αποψε..
    μια ομορφη εβδομαδα σε ολους μας να εχουμε και καλη αρχη στα παιδακια μας!!!(σηγουρα θα σου λειπουνε αυτες οι πρωτες μερες απο το σχολειο!!! :))))

    σε φιλω πολυ!!!
    καληνυχτα τωρα…
    καλημερα για αυριο!!!!
    :))))

    • Συνονόματέ μου,
      Φοβερά τα στοιχεία που ψάχνοντας βρήκα και θέλησα να τα μοιραστούμε, διότι Κατά τα άλλα μόνο σαν φρούτο το γνωρίζω, αφού το έχω στον κήπο όπως γράφω.
      Πάντως το τσηζκέικ τ έφτιαξα και ήταν πολύ ωραιο.

      Ναι ρολογιά τη λέγαμε κι είχαμε στον κήπο του πατρικού μου.. Είναι όμως άλλο είδος η ρολογιά
      . Διαφέρει στο φύλλωμα και τους υποτυπώδεις πορτοκαλί καρπούς που δεν τρώγονται

      Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Bρε Γλαρένια 🙂 εδω πρέπει να έρχομαι για να αφήσω κάποιο σχόλιο ;
    Δεν το εχω περάσει καν το ιστολόγιο στους συνδέσμους μου !
    Πάω να το περάσω.
    Μη χαθούμε κιόλας, να λέμε κατιτις εδω μεσα.
    Εντυπωσιακό το θέμα σου, θέλω να ψάξω να βρώ σπόρους.
    Κάπου θα βρώ.
    Κι ωραίες φωτογραφίες, ένιωσα να ειμαι σε κάποιο κήπο.

    • Τζονάκο μου,
      Μη νομίζεις και εδώ αφήνω κενά στα σχόλια, καθαρά λόγω ελλείψεως χρόνου.

      Όσο για σπόρους θα βρεις από φρούτα που θα αγοράσεις το χειμώνα στα καλά σούπερ μάρκετ που κάνουν εισαγωγές από Ν. Αφρική και αλλού, αφού είναι καλοκαιρινό φρούτο.
      Είναι ακριβό φρούτο αλλά λόγω του μικρού τους βάρους πάρε ελάχιστα για να δεις τη γεύση, γιατί από σπόρους είναι γεμάτα, οπότε θα κάνεις και τις δοκιμές σου με τα φυτώρια

      Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. Καλημέρα Γλαρένια.
    Είχα γράψει και κάποιο άλλο σχόλιο προ ημερών σε τούτη ΄δω την ανάρτηση εντυπωσιασμένη από το «πάθος»!
    Δυστυχώς δεν ξέρω που χάθηκε κι αν το είδες…
    Θα με ενδιέφερε να εύρισκα καρπούς ή σπόρους αυτού του όμορφου φυτού.

    Φιλιά και καλό πρωϊνό

  7. Γεια σας κ απο μενα.Αυτο το φυτο το εχω στον κηπο μου εδω και 10 χρονια ,εχει πιαστει πανω στα καγκελα και ολο μεγαλωνει …κανει πορτοκαλι καρπους αλλα δεν ηξερα πως τρωγονται…η μηπως δεν τρωγονται..??(οι πορτοκαλι καρποι) το λουλουδι του ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο που βλεπω στη φωτο παραπανω…αν καποιος ξερει θα χαιρομουν να μου απαντησει!ευχαριστωωωω. λιτσα

Σχολιάστε

