18 comments on “Γράμμα στη Ροζαλία

  1. Τι να πρωτοπώ! Από δω το πήγες από κεί το πήγες…
    Ξέρεις, αδυνατώ να πιστέψω αυτό με το γατάκι και το βάζο! Δεν κοίταξα τα links, αλλά ξέρω πως υπάρχουν και έχω δει αρκετές τέτοιες φάρσες.
    Όσο για το Ισραήλ, φαίνεται πως ήταν μελετημένες οι ημερομηνίες από την αρχή.
    Η ροζαλία στην αρχή μου φάνηκε …ψεύτικη, τόσο όμορφη είναι, αλλά και ο άλλος ο αλητάκος, ο χαϊδιάρης και τεμπελάκος δεν πάει πίσω!

    Α! και πολλές ευχές για τα δύο χρόνια, μας έχουν φάει τα παιδικά πάρτυ και οι βόλτες με τα μικρά, μια χαρά είναι δλδ, αλλά βρε παιδί μου θέλω και εγώ το χρόνο μου, ζητάω πολλά? Μάλλον!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Γλαρένια μου!!!

  2. μου το είχαν στείλει κι εμένα αυτό το email. είναι συγκλονιστικό. κι ακόμα πιο χυδαίος είναι εκείνος που πάει και αγοράζει κάτι τέτοιο… η ροζαλία είναι κούκλα. κι ο δικός μου ο μικρός είναι όπως αυτή, ολόλευκος! τι πράγμα κι αυτό με τα γατιά, όποτε πας να τα βγάλεις φωτογραφία, δεν κοιτούν ποτέ το φακό. τόσο υπεράνω πια!!

  3. radio marconi μου,
    Για το γατάκια, πήρα μήνυμα πως πρόκειται για πλάκα και μεταξύ μας, πολύ το χάρηκα.

    Πατριώτη μου, τα παιδιά προηγούνται, ακόμη και με χρέωση του δικού σου χρόνου. ΄Ετσι τους τρέχαμε κι’ εμείς….θα μου πεις τότε δεν είχατε μπλογκ κυρία μου….

    ;-)))))

    Τρέξε τώρα μαζί τους γιατί είναι κοντά ο καιρός που θα λες…βρε είχαμε και κάτι παιδιά… όπως τώρα εμείς που από full table καταντήσαμε να τρώμε οι δυο μας σαν τους κούκους…
    ;-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. manetarious μου,
    Το γατί είναι το λιγότερο και ευτυχώς, όπως εκ των υστέρων, αποδεικνυεται

    απάτη. Ο σκοτωμένες ι Κατερινίτσες παρακάτω είναι το πρόβλημα…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. unclescrooge μου,
    Αυτή είναι πολύ περήφανη και ιδιόρρυθμη γατίτσα, αλλά έχει αδυναμία στο Γλάρο μου. Δεν ξεκολλάει από κοντά του (είχα κάνει και ανάρτηση). Τον Απρίλη γίνεται τεσσάρων ετών, αλλά είναι μικροκαμωμένη.
    Το δικό σου που είναι και αγόρι κοίταξε μήπως είναι βαρήκοο. Συνηθίζεται στα ολόλευκα αρσενικά. Τον δικό μας (ήταν και γαλανομάτης), γι’ αυτό το λόγο τον λέγαμε…Κουφοντίνα…
    Δυστυχώς και προφανώς εξ’ αιτίας αυτού του προβληματος, έφυγε, τον χάσαμε για ένα ολόκληρο μήνα, αλλά τη δεύτερη φορά που το τόλμησε ήταν και η τελευταία…
    Είναι όμως τα άτιμα απόλαυση…
    🙂

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. mara Lisha μου,
    ΄Ετσι είναι ακριβώς, όπως τα λες.
    Μόνοι μας προκαλούμε όσα περίεργα μας συμβαίνουν. Πολύ φοβάμαι πως σε λίγα χρόνια θα αρχίσουν να μιλάνε για παρενέργειες απ΄τα προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας.
    (Οι ντομάτες που αγόρασα είχαν περίεργα σκληρή σάρκα…)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. καπου διαβασα οτι αυτο με τα γατακια ειναι μια καλοστημενη φρικιαστικη φαρσα. κοιταξα τα λινκς, ακομη και ο τροπος περιγραφης μου φανηκε απανθρωπος. ωστοσο, ακομη κι αν ειναι φαρσα τα γατια, τα υπολοιπα δεν ειναι και εκει ειναι που μενεις ακομη πιο αφωνος.

    καλησπερα

  8. lifewhispers μου,
    Ακριβώς, όπως τα λες…..
    Δυατυχώς, ο άνθρωπος βιαιοπραγεί ενάντια σε κάθε μορφή ζωής, με μια λογική παράλογα ανήθικη και άδικη.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. vasili μου,
    Κι’ γώ με την απορία είμαι.
    Αλλά….εδώ κατακρεουργούμε το συνάνθρωπο στα ανυπεράσπιστα ζώα θα βρούμε κώλυμα;
    Να είσαι πάντα καλά,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  10. Καταρχήν καλημέρα. Πανέμορφη η Ροζαλία και ο άλλος καλός είναι μωρέ, ντάξει εμείς οι άντρες είμαστε λίγο φλου 🙂

    Κατά δεύτερον τσαντίστηκα τόσο πολύ με αυτά που είδα, 😡 που τρέχω αμέσως να υπογράψω! και στα 2 εννοείται. Πολλά φιλιά να περνάτε όλοι καλά

  11. island μου,
    Χαχα….

    Να ‘σαι καλά, ‘ έκανες και γέλασα

    Είναι ψυχανώμαλοι μερικοί. ΄Εστω και αστείο να είναι, σημαίνει πως πέρασε από το μυαλό κάπιιων.
    Αυτές τις φαεινές ιδέες είναι να τρέμουμε…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε